Časté otázky

Pre aktuálne informácie o ochorení COVID-19 a opatreniach na Slovensku choďte na korona.gov.sk.

Ako sa zaregistrujem na očkovanie?

Pre registráciu na očkovanie použite formulár NCZI. Vo formulári je možná registrácia len ak spadáte do práve otvorených skupín na očkovanie a sú voľné termíny.

Ešte nie je otvorená moja skupina, ako sa môžem zaregistrovať ako náhradník?

Proces registrácie ako náhradník je špecifický na konkrétne očkovacie miesto. Kontaktujte preto Vaše očkovacie miesto ktoré bude mať informácie o zozname náhradníkov. Zoznamy náhradníkov však sú vo veľa očkovacích miestach plné.

Kedy sú rozosielané notifikácie o voľných miestach?

Notifikácie, na email a push, sú rozosielané vždy, keď dôjde k zmene voľných termínov na úrovni mesta. Teda vtedy, keď v nejakom meste voľné termíny neboli a už sú, alebo keď voľné termíny boli a už nie sú. Notifikácie o tom, že voľné termíny nie sú voľné v žiadnom meste sa nerozosielajú.

Kedy sú rozosielané notifikácie o novej skupine?

Notifikácie, na email a push, sú rozosielané vždy keď sa otvorí nová skupina na očkovanie.

Neprišiel mi potvrdzovací email, čo mám robiť?

Je možné, že Vám email prišiel do priečinku SPAM, pozrite sa preto aj doňho. Ak ste potvrdzovací email nenašli ani tam, je pravdepodobné, že ho zablokoval Váš poskytovateľ emailovej schránky. Niektorí poskytovatelia bohužiaľ blokujú emaily z tejto stránky. Využite na zaregistrovanie prosím inú emailovú adresu. Momentálne je známe, že emaily blokujú:

  • outlook.com
  • outlook.sk
  • hotmail.com
  • windowslive.com

Nechodia mi notifikácie na email, prečo?

Notifikácie Vám nebudú rozosielané, ak ste nepotvrdili potvrdzovací email. Notifikácie môžu skončiť v priečinku SPAM. Je možné že notifikácie blokuje Váš poskytovateľ emailovej schránky, viď predošlú otázku. Je takisto možné, že jednoducho nie sú dôvody na notifikáciu, viď otázky vyššie.

Prišla mi notifikácia o voľných termínoch, vo formulári na registráciu som ich však nenašiel, prečo?

Je možné, že miesta sa medzi časom odoslania notifikácie a skontrolovaním formulára minuli. Toto je veľmi pravdepoboné v prípade notifikácie o nízkom počte voľných termínov (1 - 10 termínov), ktoré sa minú veľmi rýchlo. Takisto je možné, že miesta do formulára pribudli, avšak neskôr boli z formulára stiahnuté a už sú nedostupné. Z dát je viditeľné, že toto sa deje hlavne v noci.

Ako si môžem zmeniť výber miest o ktorých dostávam notifikácie?

V prípade emailových notifikácii je potrebné odber notifikácii zrušiť a následne znovu vytvoriť so zmeneným výberom miest. V prípade PUSH notifikácií táto funkcionalita ešte nieje dostupná.

Ako si môžem zrušiť odber notifikácií?

V prípade emailových notifikácii nájdete link na zrušenie odberu na konci každého emailu (notifikačného aj potvrdzovacieho). V prípade push notifikácii je možné zrušiť odber v nastaveniach stránky pomocou webového prehliadača.

Stránka mi nefunguje, čo mám robiť?

Na nastavenie odberu notifikácií stránka potrebuje určité verzie webových prehliadačov. Push notifikácie vyžadujú pomerne nové prehliadače a nie sú dostupné v Safari prehliadači. Ak Vám nastavenie odberu na stránke nefunguje, skúste novšiu verziu webového prehliadača, alebo iný prehliadač.

Ďalšie informácie

Ďalšie informácie o očkovaní nájdete na stránke www.slovenskoproticovidu.sk a korona.gov.sk.